Libanesisk Forex Meglere


Om Trust Capital Trust Capital S. A.L er en finansiell formidler som spesialiserer seg på online-gjennomføring og clearing av detaljhandel og institusjonelle investorer på Spot FOREX, Spot Metals, Energy CFDs, Commodity CFDs og andre derivater. Vi er lisensiert av Central Bank of Lebanon (BDL), regulert av Capital Markets Authority (CMA) i Libanon, og oppført som nummer 20 på Finansielle mellommannregister. Vi overholder fullstendig tilsynsmyndigheten og driver vår virksomhet i henhold til beste praksis i bransjen ved å opprettholde de høyeste standarder for styring, etterlevelse og integritet. Mitt tillitskonto Designet for å forbedre handelsopplevelsen hos eksisterende kunder og gir besøkende verdifulle og effektive handelsverktøy. Forex Education Denne tjenesten er designet for å hjelpe handelsfolk som deg raskt å spore Forex trading utvikling. Du vil bli veiledet på et profesjonelt handelssystem med daglig analyse og løpende støtte. finansiere kontoen din Velg mellom en rekke betalingsmetoder for å finansiere kontoen din, for eksempel Kredittkort. Western Union. Sjekk innskudd eller bankoverføring. Mobile Trading Trust Capital gir investorer mulighet til å handle på mobilterminaler fra ethvert sted i verden, og holde mobil siste nytt og pressemeldinger. Vonder om Forex Trading i Libanon Les vår guide til BDL Forex Brokers Forex trading i Libanon. Er det lovlig Er det bare rynket på eller er det helt uakseptabelt å delta i en så risikabel form for investering Forex trading i Libanon er mulig, og det beste alternativet for alle som leter etter Forex meglere i Libanon er å finne en som er lisensiert og regulert . Uansett hvor du kanskje befinner deg, er det viktig å velge en megler som er regulert, da dette er den beste måten å beskytte din investering på. Og det er alltid bedre å velge en megler som har blitt lisensiert i hjemlandet ditt. Det finnes en rekke regulatoriske organer, noen anerkjent enn andre. Men for libanesiske forexhandlere er det reguleringsorganet du trenger å være opptatt av, Banque Du Liban. Hvem eller hva er Banque Du Liban Bank of Lebanon, BDL eller Banque Du Liban. er sentralbanken i Libanon. Den ble opprettet i 1963 og ble fullt operativ det følgende året. Banken har flere funksjoner, inkludert utstedelse av libanesiske valutaer. Det er også ansvarlig for landets finansielle stabilitet, regulering av pengeoverføringer og sikring av banksektorenes integritet. I Libanon er banksektoren muligens litt annerledes enn noe annet sted, fordi det er mer enn 100 forskjellige banker. Dermed gjør Banque du Liban en svært viktig del av hele økonomien. BDL har noen svært spesifikke mål, herunder: Sikring av økonomisk og monetær stabilitet Beskyttelse av banksektorens pålitelighet Utvikling av finansmarkeder og penger Utvikling og regulering av pengeoverføringsoperasjoner, som for eksempel elektroniske overføringer Utvikling og regulering av betalingssystemer og instrumenter Utvikling og regulering av clearing og oppgjørstransaksjoner av ulike finansielle og betalingsinstrumenter og omsettelige obligasjoner. BDL har fått sine krefter etter lov, sammen med de privilegier som kreves for å oppfylle disse rollene med hensyn til valutakursstabilitet. Det er i stand til å gripe inn i valutamarkedet ved å kjøpe og selge utenlandsk valuta. Det er i stand til å kontrollere bank likviditet ved å justere diskonteringsrente, delta i åpne markeder, og ved å bestemme kredittfasiliteter til banker og finansinstitusjoner. Det er i stand til å regulere bankers kreditt med hensyn til volum og typer kreditt. Det gjør dette ved å innføre et kredittloft, styre studiepoeng for spesifikke formål eller sektorer og generelt styrende kreditter. BDL-regulerte meglere får lisens fra Banque du Liban, samt banker, pengeforhandlere, finansinstitusjoner, ledende selskaper, verdipapirfond og andre typer meglerfirmaer. Trusted Forex Brokers Hvorfor det er viktig å velge en regulert Forex megler i Libanon Med så mange Forex meglere i Libanon å velge mellom, lurer du sikkert på hvorfor det er så viktig å velge en som er en BDL-regulert megler. Lar oss forklare hvilken rolle en BDL Forex megler kan spille, og hva som kan skje hvis du velger å velge en uregulert Forex megler. Forex trading bransjen har utvidet seg på en enorm måte, og i dag er det et stort antall meglere å velge mellom. Dessverre for deg, er ikke alle meglere kuttet fra samme klut. For noen nye meglerfirmaer er det eneste målet å ta pengene dine, helst så mye som mulig. Mens det finnes en rekke pålitelige og troverdige meglere som vil gjøre din handelsopplevelse så hyggelig som mulig. Generelt vil de mest pålitelige og pålitelige meglerne bli lisensiert og regulert av en reguleringsinstans. Og dette gjelder uansett hvor du er i verden. Men det faktum at en megler er regulert av et regulatorisk byrå, er ikke alt, og slutter alt. Forskrift er ikke nok alene. Det som også har betydning er hvor myndigheten er basert og stabiliteten i landet. Hovedgrunnen til å åpne en handelskonto er å sikre din kapital og få en god avkastning. Din innledende kapital pluss eventuelle ekstra fortjeneste vil akkumulere i landet du har valgt å handle i. Derfor er det viktig å forstå økonomien og økonomien i landet. Det er muligens ikke verre scenario enn å våkne opp en morgen, og å finne den lokale myndigheten har beslaglagt alle dine midler. Selvfølgelig er det en rekke land med mye strengere regulatoriske standarder. Men du bør være oppmerksom på de som gjelder for megleren du velger. Tross alt er reglene generelt på plass for din fordel, sammen med en rekke andre grunner, selvsagt. Jo strengere kontrollen, desto bedre beskyttelse for deg klienten. Hvordan ditt valg av en BDL-regulert Forex megler vil beskytte deg hvis ting går galt Mens vi ikke ville ønske noe dårlig på noen av dere, er det mulig at det kan skje. Si for eksempel at megleren du har valgt, mishandler deg som kunde. Det eneste løsningsmiddelet er å søke om dine rettigheter i henhold til gjeldende forskrifter og lover. De fleste land, inkludert Libanon, har retningslinjer for Forex meglere. Som reguleringsinstans som er ansvarlig for meglerfirmaer, er BDL du kan føle deg trygg på at reglene og forskriftene er strengt overholdt. Som sådan kan du forvente at klagen din skal undersøkes og fremme et middel hvis det er funnet at du har blitt behandlet på en urettferdig måte. Hvis du vil sjekke om en Forex megler i Libanon er regulert av Banque du Liban, er det veldig enkelt og bør ta bare noen få minutter. Det er imidlertid litt av en ulempe hvis arabisk ikke er morsmål. Det finnes en liste over regulerte enheter tilgjengelig på BDL nettsiden, og det er en enkel oppgave å kjøre fingeren ned på listen. Hvis megleren du anser ikke, er funksjonen i listen, kontroller om den er regulert av en annen reguleringsinstans. Hvis det ikke er noe som til og med hint på en lisens, ta kontakt med megleren for å stille spørsmålet hvem er du regulert av. Hvis et svar ikke er kommende, så gi denne megleren en bred kaj. Hvis noen reguleringsdetaljer deles, må du alltid bruke noen få minutter til å sjekke detaljene på regulatorisk bodys nettsted. Andre Forex Brokers ved reguleringsmyndighet Var informasjonen nyttigForex Blog Jeg vil gjerne vite om forex i Beirut gir kurs over aksjemarkedet Hvor er forex i Beirut plassert khaled Svar: 22. mars 2011 kl 14:45 kjære maha hvis du liker å vite mer om forex i libanon, send meg en e-post, og jeg vil være med stor hjelp til deg hilsen Amine Svar: 6 mars 2012 klokka 11:29 Hello Khaled Egentlig vil jeg gjerne spørre om forex i Libanon før du investerer min penger. Jeg lurer på om denne aktiviteten er helt lovlig og trygg. og i hvilken grad å få denne lisensen er mulig. hva er prosedyrer som skal reguleres plz kan du vennligst send meg e-post i denne forbindelse)) Amine. Aissaoui. Bogmail. Thnx på forhånd Raja Svar: 19. mars 2012 kl 07:51 Hei Amine. RFXT gir jevnlig forex trading kurs hver måned på sine kontorer i Downtown. Kurset er 21 timer over tre uker og dekker alt du trenger å vite om valutamarkedet og online trading. Du kan ringe sitt kontor på 01975275 for mer info. mustapha ghandour Svar: 20. september 2012 klokken 14:53 kjære sirmadam, jeg vil gjerne investere penger på aksjemarkedet, men før det vil jeg gjerne vite om de er noen kurs på forex trading før jeg investerer penger på markedet . Det er mye gratis informasjon tilgjengelig på Internett. Tilleggs, det er mange betalte kurs for deg å lære. Bare google for 8220forex courses8221 og du finner hundrevis. Men det er ingen bedre måte å lære Forex trading enn å lese noen bøker og øve på din egen små live eller demo konto. er det noe kurs om forex hvis ja, vennligst fortell oss hvor. Din rask respons vil bli høyt verdsatt. Jeg kan sette deg opp med noen av disse kursene gratis. Hisham issa Svar: 31. mars 2012 kl. 13:44 Vennligst gi meg informasjon om kursene. pris, sted, tid. Hilsen hvis jeg vil starte i dette markedet, hva skal jeg gjøre, vennligst behov detaljer og plassering i Beirut. takk på forhånd. Raja Svar: 19. mars 2012 klokka 8:35 hei Mohammed. RFXT kan gi deg kurs kurs på alt du trenger å vite om finansmarkedene og hvordan du handler. Du kan ringe dem på 01975275 for mer informasjon. har du Forex sms alarmer tjeneste i Beirut takk Raja Svar: 19 mars 2012 kl 08:36 Hei Robert. RFXT gir deg anbefalinger og teknisk analyse på daglig basis via e-post, samt å sende nyheter, meldinger og SMS-signaler direkte til mobilen din hver dag. Du kan kontakte 01975275 for mer informasjon. God dag, jeg er veldig ny på forex, men jeg hørte alot8230 Jeg har ett spørsmål, vennligst: Er det mulig å investere et beløp som kan gi deg en inntekt på 76 per dag. hvis dette er mulig, hva skal gjøres og hvordan det skal gjøres vennlig, venter på svaret ditt Ja, det er mulig. Men du må være en veldig god handelsmann. Start fra å lære. Kjære Admin, Takk for dette flotte svaret8230 kan du veilede meg, vær så snill. hva er trinnene og referansene til å lese og lære jeg trenger å kjøpe og selge CAD (kanadiske dollar) med oss. er det mulig via din bedrift hvor mye minimumsbeløp kan jeg investere må jeg sette pengene på kontoen din eller skal det være i banken takk hind Raja Svar: 19. mars 2012 klokka 8:38 Helli Hind. Ja, du kan handle CAD sammen med 32 andre valutapar og krysser pluss gull, sølv, olje og indekser. RFXT har et innskudd på minst 2500 for å starte, og du kan åpne en konto hos dem gjennom bankene de håndterer. Kontakt 01975275 for mer info. Kjære, jeg må registrere meg i Forex kurs for å lære alt om det og alt om handelsprosessene jeg trenger å vite hvor den befinner seg i Libanon og tidsplanen eller hvis du kan gi meg et telefonnummer Raja Svar: 19. mars 2012 klokka 8:40 Hi Hi Manal. RFXT tilbyr 21 timers kurs i løpet av 3 uker for å dekke everythnig du trenger å vite om Forex markedet og online trading. Kurset er vanligvis fra 0530 til 8 pm MWF. Du kan kontakte RFXT på 01975275 for mer info. Som en libanesisk handelsmann og Chief Market Strategist for et selskap vant jeg navnet her. I8217ve sjekket RFXT for en stund siden. For det første reguleres de av sentralbanken, som er den vanskeligste sentralbanken for å bli regulert med i Midtøsten fordi de har strenge forhold. (sikkerhet, penger vaskeri etc ..) For det andre er de en av de største forex meglere i Libanon. For det tredje, som forfatteren av denne vurderingen sa, er det sant at Libanon er politisk ustabil, men banker og Forex meglere er veldig stabile fordi de har en meget lignende lisens. Banque Du Liban8217s styreformann, Riyad Salameh har jobbet med svært strenge regler som stiller opp rammer for banker8217 eksponering for investeringer, samt andre tiltak for å holde sluttbrukeren trygg. Libanon var immun mot den amerikanske krisen tilbake i 2008. It8217 er også immun mot den faktiske europeiske krisen. (I8217m snakker økonomisk og ikke om noen global økonomisk nedgang). For å komme tilbake til RFXT besøkte I8217ve sine kontorer for en stund siden (som ligger i stedet de l8217etoile) som vender mot starbucks, bare få meter fra parlamentet. I8217ve møttes med en av de øverste lederne der og I8217m stolt over å si at vi har profesjonelle forex meglere som RFXT i Libanon. Å svare på gutta som ønsker å lære forex i Libanon. Jeg vet ikke om RFXT har den typen service (havn8217t sjekket), men hvis dere ser etter å lære og ser på det, kan jeg hjelpe deg. Det ville være min glede å møte fremtidige libanesiske handelsmenn. ari boueri Svar: 29. april 2012 kl 12:03 Hvordan kan du hjelpe meg hvis jeg vil lære å handle. Tarek JOMAA Svar: 30. april 2013 klokka 15:57 Hei Mr George Dagher, jeg er veldig interessert i å lære handel, jeg forlot min jobb i Europa og kom tilbake til å bosette seg i Libanon, jeg er veldig motivert og klar til å jobbe som mye som det krever for å lykkes på dette feltet. Jeg leser at du er villig til å hjelpe hvis personen er seriøs med det, jeg kan ikke være mer seriøs om det. Vennligst kontakt meg på e-posten min. tarekjomaa2hotmail kjære Herre, jeg er ny forexhandler i Syria, og jeg har trent i fire måneder siden via Windsor virtuell programvare, og jeg planlegger å starte min mini-konto i begynnelsen av de neste månedene, så vær så snill å gi meg svarene dine om følgende: 8211 hva er minimumsdepositum for å åpne minikonto 8211 hva er innflytelse, provisjon og gebyrer 8211 kan jeg handle fra Syria via internett eller har du et syrisk kontor i Damaskus for å kontakte 8211 kan jeg betjene min konto gjennom Windsor programvare 8211 hva koster Forex kursene dine tilbakemeldinger vil bli høyt verdsatt venter svarene på e-postadressen min mohannad. has. dawoodgmail takk og hilsen M. Dawood Jeg er interessert i trading forex, kan jeg åpne en konto og handle utenfor libanon. Hva er min minste kontoåpning. Takk, jeg er interessert i å gjøre netthandel vennlig. Jeg har få spørsmål å spørre vennligst kontakt meg på dette nummeret. 971508872472. tidligst. Regs Hussain Hvilken innflytelse jeg kan få Kontakt RFXT direkte ville være en god idé. Så langt jeg vet, tilbyr de opptil 1: 400 innflytelse på valutapar. Kjære herrer, jeg vil gjerne vite om det er kurs for aksjemarkedet Min venn trenger å lære om det i Libanon. Takk for Forex Brokers Hvis du er en amerikansk statsborger som prøver å velge mellom ulike amerikanske Forex meglere, har du sikkert innsett at alternativene dine er mer begrensede enn de som er tilgjengelige for internasjonale handelsfolk. Amerikanske Forex meglere må reguleres av NFA eller CFTC, og er underlagt strenge restriksjoner som er utformet for å beskytte amerikanske handelsmenn. NFA regulerte meglere må begrense deres innflytelse til 50: 1 og overholde strenge krav til registrering og rapportering. Likevel er det en håndfull NFA-regulerte Forex meglere i USA som tilbyr pålitelige service og brukervennlige plattformer (det finnes også flere amerikanske baserte Forex meglere som opererer innenfor landets grenser uten nødvendig regulering). Weve testet handelsplatformene, kundeservicen og brukervennligheten av de beste amerikanske Forex meglere og registrerte våre funn for å hjelpe deg med å velge NFA regulert megler. Hvis du leter etter en Forex megler utenfor USA, sjekk ut våre Forex meglere vurderinger listen for å finne megleren som passer for deg. Hjelp meg å velge megler Hjelp meg å velge megler Velkommen til vår Hjelp meg Velg en meglerhjelp. Vi er glade for å gi alle forhandlere denne spesielle tjenesten, slik at du kan finne den beste Forex megleren for å dekke dine behov. Alt du trenger å gjøre er å fylle ut handelsinformasjonen din i de tre enkle trinnene nedenfor, og vi vil koble deg til megleren som passer best for deg. Vennligst svar på følgende spørsmål: Det avanserte megleravsvarende verktøyet bruker en algoritme for å matche kriteriene du har valgt som relevant for din handel med de mest oppdaterte tjenestene som tilbys av den lange listen over meglere vi vurderer. Weve passet vellykket hundrevis av handelsmenn med de mest hensiktsmessige meglerne, og vi gleder oss til å hjelpe deg også. Å finne en Forex megler har aldri vært så lett, takk. Din informasjon er blitt sendt til oss. Vi vil håndtere forespørselen din så snart som mulig. US Forex Brokers En handelsmann som bruker FX Solutions, vil nyte sin sterke handelsplattform sammen med kraftige kartverktøy. For å gjøre Forex trading-opplevelsen enda mer tilpasset, er FLEXI-innflytelse og FLEXI-kontrakter funksjoner som gjør at brukeren når som helst kan bestemme hvilken innflytelse i kontoen hans vil være og i hvilke mengder han ønsker å handle. Selskapets ansatte består av færre enn 100 ansatte. Men selskapet fortsetter å forsøke å utvide sin globale rekkevidde ved å samarbeide med industrigiganter og solide investorer. En kort oversikt over Zecco trading vil raskt avsløre støtte for aksjer, ETF, opsjoner, fond, obligasjoner, metaller og sist men ikke minst, forex. Å være at DailyForex er først og fremst et Forex-nettsted, vil denne Zecco-rapporten fokusere hovedsakelig på meglere Forex-tilbud. Zecco Forex Trader Desktop gjør det mulig for næringsdrivende å velge mellom forhåndsdefinerte layouter eller å opprette og lagre personlige layouter. Den ene ulempen på denne plattformen er at den støtter Windows XP eller Vista eksklusivt, ingen Mac OS og ingen Windows 7. Markets drives av Safecap Investments Limited, et Financial Services Company som er autorisert og regulert av Cyperns Securities and Exchange Commission (CySEC) under lisensnummer 09208 og av Financial Services Board (FSB) i Sør-Afrika som autorisert Financial Services Provider under no. 43906. Markets var mottaker av London Investor Show Forex Best Customer Service 2012-prisen og Global Banking Finance Review Best Broker i Customer Service Europe 2012-prisen, i tillegg til mange andre priser i løpet av de siste årene. AvaTrade er blant de beste Forex meglere i verden med kontorer i New York, Dublin, Sydney, Milano, Tokyo og andre steder. Det er regulert av Central Bank of Ireland og lisensiert av MiFID i EU, samt av flere andre lisensieringsorganer. AvaTrades funksjoner inkluderer blant annet et utvalg av plattformer, en demo-konto, et Ava debetkort for alle live kontoinnehavere, tilgang til Trading Central kartverktøy for innskytere på over 1000 og gratis uttak. FXCM Holdings, LLC har blitt oppført som et av de raskest voksende selskapene ved Inc. 500 List of America Fastest Growing Companies tre år på rad (2004-2006). FXCM Holdings, LLC har hovedkontor i New York, med kontorer rundt om i verden, inkludert USA, Japan, Hong Kong, Frankrike, Italia og Australia, og er regulert og lisensiert i hver av dem. FXCM har over 165.000 omsettelige kontoer på sine plattformer og et månedlig gjennomsnitt på over 250 milliarder i handelsvolum. Se gjennomgang av FXCM på DailyForex. MahiFX, grunnlagt i 2012, er en Forex-markedsfører med kontorer i Christchurch, New Zealand og London. MahiFX trading plattform ble kåret til vinneren for 2013 Best Trading System på 13. års FStech Awards anerkjennende fortreffelighet og innovasjon innen informasjonsteknologi innen UK og EMEA finansielle tjenester. MahiFX er regulert av ASIC. Det er også vinneren av UK Forex Award 2014. UFX Markets kan regnes blant de nyeste Forex meglere på markedet, men når det gjelder å skape en hyggelig handelserfaring, er det ingen tvil om at UFX Markets-teamet består av veteranhandlere . UFX Markets er regulert av IFSC i Belize, som skal tillate Forex-forhandlere å handle med trygghet. Med en spesialbygd handelsplattform og et bredt spekter av kontoalternativer å velge mellom, prøver UFX Markets å tilby noe for enhver type handelsmann. Tradeo er et sosial handelsselskap som opererer under varemerket UR Trade Fix, Ltd, et CySEC-regulert selskap med lisensnummer 28215. Tradeo er stiftet i 2012 og er en STP-megler som tilbyr en rekke sosiale funksjoner. Tradeo kombinerer sosial handel med en avansert, synergistisk handelsplattform, noe som gjør Tradeos SocialTrader til en av de første plattformene for å fullt ut integrere både sosial og handelsutførelse i samme visuelle grensesnitt. AlfaTrade, grunnlagt i 2010, er en Forex megler eid av Alfa Trade (UK) Ltd. Den ligger i London, Storbritannia, og er FCA (Financial Conduct Authority) autorisert og regulert. Siden starten har AlfaTrade oppnådd en global rekkevidde på mer enn 150 land over hele verden. Sunbirdfx ble grunnlagt i 2005 og har hovedkontor i London, Storbritannia. Sunbird er en Forex - og CFD-megler og en NDD-megler der handelsmenn kan koble direkte til internasjonale banker gjennom en ECN for den beste prisen, uavhengig av kontostørrelse. Hjelp meg å velge megler Hjelp meg å velge megler Velkommen til vår Hjelp meg Velg en meglerhjelp. Vi er glade for å gi alle forhandlere denne spesielle tjenesten, slik at du kan finne den beste Forex megleren for å dekke dine behov. Alt du trenger å gjøre er å fylle ut handelsinformasjonen din i de tre enkle trinnene nedenfor, og vi vil koble deg til megleren som passer best for deg. Vennligst svar på følgende spørsmål: Det avanserte megleravsvarende verktøyet bruker en algoritme for å matche kriteriene du har valgt som relevant for din handel med de mest oppdaterte tjenestene som tilbys av den lange listen over meglere vi vurderer. Weve passet vellykket hundrevis av handelsmenn med de mest hensiktsmessige meglerne, og vi gleder oss til å hjelpe deg også. Å finne en Forex megler har aldri vært så lett, takk. Din informasjon er blitt sendt til oss. Vi vil håndtere forespørselen din så snart som mulig. 78.109.24.111 Ukraina ForexBrokersUSA Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren.

Comments